درباره ما

شرکت مفیدی دیزاین با تمرکز بر ارائه خدمات طراحی داخلی و معماری، به عنوان یک شرکت پیشرو در صنعت معماری و طراحی داخلی شناخته می‌شود. این شرکت در راستای فعالیت های حرفه ای معماری خود تا کنون پروژه های موفق متعدد را طراحی و اجرا کرده است که برگزیده شدن شماری از آن ها در مسابقات معماری بین المللی کارنامه‌ ای درخشان را برای تاریخچه این شرکت به ارمغان آورده است.

همچنین با توجه به اصول و ارزش‌های تیم‌گرایی، صداقت، حفظ منافع شهروندی، مسئولیت پذیری، تخصص‌گرایی، پژوهش محوری، مشتری‌مداری و نوگرایی خود، به خلق فضاهای منحصر به فرد متعهد است. با توجه به این اصول و ارزش‌ها، شرکت مفیدی دیزاین به دنبال ارائه خدماتی است که بتواند پاسخ گوی خواسته ها و اهداف کارفرمایان بوده و در کنار آن، به توسعه جامعه و حفظ منافع شهروندان کمک کند.

این شرکت در راستای اصل مسئولیت پذیری خود سعی می‌کند تا در همه زمینه‌های خدماتی خود، پاسخ گوی مشتریان و ذی نفعان خود باشد. تخصص گرایی و پژوهش محوری نیز از ویژگی‌های ممتاز شرکت مفیدی دیزاین است. با داشتن تیمی مجرب و متخصص، این شرکت تلاش می‌کند تا بهترین راه حل‌ها را برای مشتریان خود پیدا کند و با استفاده از روش‌های پژوهشی، به درک بهتری از نیازهای مشتریان خود برسد. علاوه بر این، شرکت مفیدی دیزاین با تمرکز بر رضایت مشتریان خود، سعی در ارائه خدمات و محصولات بهتر دارد. با بکارگیری روش‌های نوین و خلاق، این شرکت در خلق فضاهای منحصر به فرد و تنوع بخشیدن به بازار طراحی داخلی اقدام می‌کند.

هدف اصلی این شرکت بالا بردن کیفیت زندگی و فضای زیستی تمام اقشار جامعه و کمک به ارتقاء کیفیت طراحی و ساخت است. ذی‌نفعان شرکت مفیدی دیزاین شامل سرمایه‌گذاران، مهندسان ساخت، مجریان، سازمان‌های نظارتی، مخاطبین و عموم متقاضیان مرتبط با طرح‌های ماندگار هستند. با توجه به این که شرکت مفیدی دیزاین به دنبال ارائه خدماتی است که بتواند اهداف ذی‌نفعان را برآورده کند، این شرکت سعی می‌کند تا در همه زمینه‌های خدماتی خود، با ارائه خدمات با کیفیت، رضایت آن‌ها را جلب کند.

شرکت مفیدی دیزاین با بهره‌گیری از توان بالای هنری، علمی و فنی تیم طراحی مهندسان مجرب خود، برخورداری از امکانات گسترده اجرایی و عمرانی منطبق با معیارهای بین المللی و همچنین بومی سازی دانش و به کارگیری الگوهای روز معماری جهلان توانسته است نقش به سزایی در طراحی و ساخت انواع پروژه های تجاری، مسکونی، فرهنگی، اداری و شهری داشته باشد.

در همین راستا به عنوان یک شرکت پیشرو در صنعت معماری و طراحی داخلی، با تمرکز بر ارائه خدماتی با کیفیت، منحصر به فرد و با تکیه بر اصول و ارزش‌های خود به دنبال ارائه خدماتی است تا ضمن کاهش هزینه های نظارت و اجرا بتواند به نیازهای مشتریان و ذی‌نفعان خود پاسخ دهد و در کنار آن، بهبود بازار طراحی داخلی را نیز هدف قرار داده است.

دستاوردها و افتخارات

جوایز و افتخارات بین المللی

مشاهده بیشتر

INDEX Design Qatar 2023

سخنرانی در رویداد ایندکس قطر

Eduwik Awards

 رتبه اول در بخش طراحى تجاری برای پروژه آرمانی

نامزد دریافت جایزه طرح برتر در بخش طراحى تجاری

نامزد دریافت جایزه طرح برتر در بخش طراحى ویلایی

نامزد دریافت جایزه طرح برتر در بخش طراحى مسکونی

تاریخچه مفیدی دیزاین

کتاب‌های چاپ شده

نکات طراحی مجتمع آموزشی

کتاب نکات طراحی مجتمع آموزشی آنچه دانشجویان و طراحان باید بدانند نوشته نغمه مفیدی نژاد, توسط انتشارات کتابکده کسری به چاپ رسیده است. موضوع کتاب: مهندسی معماری، طراحی و معماری, تئوری نوین آموزش, شناخت و تحلیل عنوان مجموعه جدیدی از کتب عملکردی است که در جهت تکمیل ( مجموعه کتاب عملکردهای معماری ) گردآوری و تدوین شده است .در این مجموعه نیز ( عملکرد ) مضوع اصلی هر کتاب است ، اما درچه نگاه تغییر کرده است ، این مجموعه با نگاهی موشکافانه به مطالعه هر عملکرد از طریق شناخت و تحلیل ( رفتار مخاطب ) می پردازند ، بدین ترتیب رفتار انواع مخاطبانی که با عملکرد سر و کار دارند دریچه ورود به طراحی و مطالعات پیش از طراحی است.

مکان های مردمی

تحولی ژرف در استفاده از فضاهای باز عمومی در بسیاری از نقاط دنیا در جریان است. محله‌ها نیازهایشان برای پارک‌های متناسب را به صراحت مطالبه می‌کنند. مؤسسات ارزش ارائه فضاهای باز برای استفاده کارمندان را درک کرده‌اند. در کتاب حاضر، تحقیقات موجود به چگونگی استفاده و کاربرد فضاهای باز شهری آنالیز و به گونه‌ای که برای متخصصین و دانشجویان به راحتی قابل درک باشد بیان و دستورالعمل‌های کاربردی برای ایجاد فضاهای مردم‌وار ارائه شده است