پروژه های بازسازی و مدیریت ساخت

شرکت معماری مفیدی دیزاین در راستای ارائه خدمات معماری شامل خدمات طراحی معماری، خدمات طراحی داخلی و خدمات بازسازی و مدیریت ساخت، همواره پروژه های متعددی را مدیریت و اجرا کرده است.

در این بخش می توان پروژه های بازسازی و مدیریت ساخت مفیدی دیزاین را مشاهده کرد.

مفیدی دیزاین همواره در پروژه های مختلف خود نیز دستاورد های چشمگیری در حوزه های بین المللی و داخلی داشته است که برای مشاهده آنها می توانید بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

پروژه گالری آرمانی

پروژه ساختمان دعوت

پروژه اریکا

پروژه دبیرستان امام رضا

پروژه فروشگاه آی ­تک

بانک کشاورزی

 

پروژه های بازسازی و مدیریت ساخت

بازسازی و مدیریت ساخت بنا ها یکی از موضوعات بسیار مهم و پیچیده در معماری است که به بهبود و توسعه سازه‌ها و ساختمان‌ها می‌پردازد.

بهبود کیفیت، افزایش طول عمر مفید ساختمان‌ها کاهش هزینه‌های مرتبط با نگهداری ساختمان، افزایش ارزش ملک، بهبود کاربری فضاها و جلوگیری از تخریب غیر ضروری بنا ها نمونه هایی از مزایای اجرای یک پروژه بازسازی و مدیریت ساخت در معماری است.

بازسازی و مدیریت ساخت پروژه معماری در دفتر معماری مفیدی دیزاین، شامل بازدید از محل پروژه و ارائه مشاوره برای بازسازی و ایجاد تغییرات به صرفه با توجه به نیاز شما و بهره وری بیشتر فضا، برداشت دقیق و ارائه بازطراحی در چیدمان و طراحی داخلی فضاها و در نهایت برنامه ریزی برای اجرا و مدیریت در اجرای بازسازی فضاهای مسکونی، تجاری ، اداری و … است.

مهندس نغمه مفیدی مدیریت پروژه

  • موسس برند مفیدی دیزاین
  • مدرس دانشگاه با ۱۸ سال سابقه تدریس
  • رتبه برتر طراحی داخلی تجاری در جوایز بین المللی
  • مجری و طراح برند های مطرح تجاری

شرکت مفیدی دیزاین با تمرکز بر ارائه خدمات طراحی داخلی و معماری، به عنوان یک شرکت پیشرو در صنعت معماری و طراحی داخلی شناخته می‌شود. این شرکت در راستای فعالیت های حرفه ای معماری خود تا کنون پروژه های موفق متعدد را طراحی و اجرا کرده است که برگزیده شدن شماری از آن ها در مسابقات معماری بین المللی کارنامه‌ ای درخشان را برای تاریخچه این شرکت به ارمغان آورده است.

تلفن‌های تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر: